notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

down at the whiskey

Kategori: Från förr

"I wanna make a lot of money
but I don't wanna go to school
I don't wanna get a real job
I don't wanna be you."

Jag är, relativt, vaken! Jag gick upp tre minuter efter att klockan ringde, men nu har det gått tio minuter - det måste betyda att det tog sju minuter att bädda sängen, ta på mig strumpor och sätta mig vid datorn.. skumt! Det ska bli skönt att sluta kl: 12:05 i dag.

Jag ska i och för sig jobba efter skolan, så jag får inte åka hem i alla fall .. fast när man jobbar får man pengar!! Efter jobbet ska jag och mamma först hämta min dator hos pappa sen ska vi hämta min biljett till Vince Neil som ska vara på Fryshuset 14/12: jag och Astrid ska dit!!!

Oj, nu har jag råkat sitta här i tio minuter till - så ska nog börja göra mig i ordning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: