notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

crazy

Kategori: Från förr

God morgon!
- jag vaknade efter sju i dag, tio minuter efter - men det är framsteg. Har bara två lektoner i dag, sen ska jag prommenera med Rebecca - måste komma igång med någon slags träning!

Just nu kollar jag på Sex & the City - sista säsongen! Just nu är det avsnittet då Charlotte gifter sig med Harry och allt som man inte vill ska hända på ens bröllop händer! Ja, jag fick boxen förra veckan och är redan på sista säsongen andra skivan: oj, nu tog andra skivan slut så tekniskt sett så är jag på tredje skivan nu!

Ska egentligen gå upp om en och en halv timme så det är därför jag har massa tid över till "annat" så här på morgonen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: