notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ARTON ÅÅÅR!!!

Kategori: Från förr

I dag fyller jag år!!
- Jag fick tårta och te på sängen - med presenterna! Hihi ... Jag vet att det kanske låter lite skumt att äta tårta till frukost: men jag är en av de utvalda som klarar av det!^^ .. men tillbaka till presenterna - nu på morgonen fick jag: en Mötley Crüe tröja (av syrran), en DVD-spelare, nagellack och mascara! I kväll kommer det lite släkt och vänner hit och ska käka middag - sen ska jag, Emy, Lydia och Gabbi (mfl?!) ut på krogen!!

För en gångs skull är jag färdig innan jag måste gå till bussen; jag har en kvart att göra vad jag vill med! ... och det är inte matteläxan i alla fall: chocking? .. kanske ska ta fram kläder till kvällen ... jag vet redan vad jag vill ha på mig! Helt jävla otroligt ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: