notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

about a girl

Kategori: Från förr

Jag använde nyss min nya DVD-spelare för första gången! Jag kollade på "Tjenare Kungen" - som jag fick av min kära storebror i födelsedagspresent! ... det är en bra film! "En gånger två, gånger tre, gånger fyra inget jobb, pengar till hyra"

I går var jag hemma hos Helene och Mattias, eftersom Helene fyllde år igår - och jag i fredags - så vi passade på att fira våra födelsedagar tillsammans: precis som varje år! Jag fick boken "The Heroin diariys: spillror ur ett rockstjärneliv" av syrran och Mattias - det gjorde mig smått överlycklig!! ... det finns bara några små problem: jag vill läsa ut "Vattenmelonen" innan jag börjar med en ny bok, jag hade tänkt läsa "Änglar" när jag har läst klart "Vattenmelonen", jag måste läsa "Hiroshima mon amour" och "Macbeth", nu i princip, eftersom de är skolarbeten!

Ska till pappa i dag, måste till bussen om, ungefär, en timme! Så ska äta klart min frukost och göra mig i ordning, så att jag hinner i tid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: