notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

A Day Late, A Dollar Short!

Kategori: Från förr

Den längsta skoladagen är över, för den här veckan!
- I går kändes det som om veckan kröp fram men i dag insåg jag att det är torsdag imorn - det betyder att jag fyller arton i övermorgon! .. vilket är helt sanslöst!

Jag insåg just att det var evigheter sen jag tränade! - jag måste komma tillbaka till mina rutier ... men den är veckan är tjock om man säger så! Det är redan onsdag så i dag är utesluten, imorn ska jag spela bas, på fradag fyller jag år, på lördag ska jag till syrran och på söndag ska jag till pappa!

Nästa vecka får det bli - men mitt gymkort går ut den nionde september! Så jag måste köpa ett nytt: det betyder att jag måste snacka med Marcus (idrottslärare) om vi får rabatt på Nautilus i år igen! Annars kan jag ju köpa kort på ett gym som ligger lite närmare hem ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: