notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

when you're strong you can stand on your own

Kategori: Från förr

God morgon!
Jag fick bara sova 7,5 timmar den här natten så det var svårt att komma ur sängn imorse .. svårare än vanligt.. vill bara påpeka att jag gick och la mig i tid men precis när jag höll på att somna fick jag ett litet sms så jag, i princip, flög upp i taket av chocken! Haha ..

Idag ska jag bli fotad i en studio, börjar bli lite nervös... kan ju börja med att säga: hoppas jag hittar dit! Sen om jag gör det kan jag börja oroa mig för det andra .. haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: