notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

the more things change

Kategori: Från förr

Jag lyckades ta mig ur sängen - så jag bäddade den i syftat att jag inte skulle krypa ner under täcket igen...
- Somnade vid elva igår, vaknade vid två, somnade om, vaknade vid sju, somnade om, vaknade vid åtta och efter det har jag legat i dvala fram till nu (ca två timmar)....

Jag har drömt så konstigt på sista tiden - ibland kan jag förstå vad mitt undermedvetna kopplar ihop allt i från men det jag drömde i natt har jag fan ingen aning om vad det ska betyda ... och det är inte direkt någonting jag vill dela med mig av heller ...

Nu kanske jag ska käka något .. om jag orkar.. jag borde vara pigg men det är jag inte: jag är trött, så in i helvete trött....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: