notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sometimes the sun shines through the rain

Kategori: Från förr

God morgon!

I dag gav min mamma mig sovmorgon: så snällt, så snällt!
- Men att man sover längre betyder inte att man får mer tid på sig - nejnejnejnej.... jag har mer brottom än i vanliga fall! Fan va seg jag är^^haha, ska gå om tjugofem minuter men är långt i från klar: om man säger så!

När jag vaknade kom jag på att jag har nycklarna till kontoret - så mamma kommer inte komma in !! Jobbigt, jag kommer knappast hinna dit tidigare - för att vara där åtta måste jag åka sju, klockan sju hade jag just vaknat! Så när mamma kommer till jobbet, låt oss säga att det inträffar om en halvtimme - så kommer hon ringa mig i panik .... om inte jag ringer henne innan: men jag vet inte när hon slutar träna! Dilemma^^ 

 
Idag åker jag till pappi efter jobbet .. (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här: