notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

rigth now

Kategori: Från förr

God morgon!

Jag somnade lika sabbt som om någon hade slagit mig i skallen när jag kom hem från Rebecca igår kväll, då var klockan runt tio. MEN jag vaknade klockan ett - och var pigg = jag kunde inte somna om! Så jag låg och vred mig i timmar - känndes det som. Uppenbarligen somnade jag om efter ett tag - men vaknade klockan fem och då var det kört! Jag kunde verkligen inte somna om igen, så jag låg och vred mig till klockan halv sju innan jag startade datorn!! 

... ska egentligen gå upp 09:40 i dag!!!

Imorn har jag studiedag så får se om man drar på krogen - eller liknande - i kväll, bara för att lxm!

Igår umgicks jag med Rebecca, vi skulle egentligen ha gått på stan men vdet regnade så vi stannade kvar hemma hos henne. egentligen skulle vi bara dricka kaffe där och dra vidare sen! .. men så blev det inte helt enkelt!

mmm... kaffe: vill ha nu! Så går upp och kockar (;

Kommentarer


Kommentera inlägget här: