notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

men jag är endå inte riktigt lika glad!

Kategori: Från förr

Hejhejhejhej .. jag är hemma och har relativt  tråkigt ^^
- är egentligen astrött .. så om jag skulle kolla på film skulle jag antagligen somna XD .. men typ ta en promenad känns lite för ansträngande - men det skulle ju behövas om man säger så... massa olika anledningar^^

Så det kanske vi kör på? .. gå ut och gå .. hm men det är så träkigt att gå ensam .. fast aja i'll just have to suck it up and take it like a man xD

Jag intalar mig att jag faktist vill gå ut i kylan och gå runt utan anledning .. jamen varför inte?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: