notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

it took me nowhere

Kategori: Från förr

God morgon.

Skolan börjar idag igen, en hel veckas helvete: jag är så opeppad man kan bli  asså. Den här veckan ska jag lämna in en mattehemtenta, en etikanalys av praktikplatsen, en bokrapport på engelskboken, jag ska ha läst halva franskboken och ha valt ett ämne till en engelskrapport. yippie?

Dagen börjar bra... not! Jag höll på att ramla ner för trappan .. eller a jag ramlade ner men landade på fötterna, trodde att trappan var slut - men det var den inte - det var trappsteg kvar! Fan va jag har ont under fötterna :( ..nu hoppas jag i alla fall att mina mardrömmar om att ramla ner för trappor kan ta slut! Flera jävla nätter i rad har jag drömt att jag har ramlat ner för en trappa! .. fan kaffet är microvärmt och jag gjorde en macka fast jag inte är hungrig!




shelter me - cinderella

Kommentarer


Kommentera inlägget här: