notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

inte pigg

Kategori: Från förr

Lyssnar på Gun's n' Roses .. sad woman take it slow, it will work itself out fine: all you need is just a little patience..

Jag är trött idag, trots åtskilliga koppar kaffe!!
-  kan uppenbarligen inte sova mindre än åtta timmar om jag ska fungera som en vanlig människa!

Tänkte skriva att jag sitter men det vore en lögn: jag ligger, på mage, och kollar på skatteverkets hemsida; måste få reda på hur man byter namn! Jag ska nämligen döpa om mig ^^ "Princess Consuela Bananahammock" hahaha.. nä det var en lögn, haha!  Sanningen är att jag ska ta bort ett av mina namn ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: