notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i'm not okay

Kategori: Från förr

hellohello.

Sitter och lyssnar på Mötley Crüe, funderar på att byta från "Saints of Los Angeles" till "Shout at the devil" snart.. asså jag lyssnar på mina skivor för en gångs skull (a)

Jag vaknade ett idag, vaknade inte ens av att Emma sms:ade mig en timme tidigare ^^ .. måste ha varit astrött, eller något.. Jag fruktar verkligen morgondagen - ska jobba = gå upp halv sex.. det kommer aldrig att funka! Jag har lxm vant mig vid att somna vid fyra-fem! Så jag ska i princip gå upp när jag brukar somna ^^ ILLA!!

"we're the white trash circus: don't give a damn!"

Igår drog jag ut med Rebecca och Anna, vi satte oss på ett uteservering på medis :) .. sen kom David och Erik förbi så vi hängde med dem hem till Anna-Maria .. lite bilder finns i min bilddagbok ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: