notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I'm just a dreamer, I dream my life away

Kategori: Från förr

Jag sitter och sliter med min bokrapport, engelska, nu .. eller okej, jag sitter och pratar med folk på msn, kollar bilder i bilddagboken och klickar runt på facebook .. så jag kanske inte sliter så himla mycket?

Mitt "att göra-schema" har förendrats lite under dagen ^^.. mattehemtentan ska in om tre veckor istället (kaching).. men fick en religionsuppgift till på fredag istället - så jag, Madde och Rebecca måste snacka ihop oss om när vi ska göra den!  Vi ska skriva om de muslimska högtiderna ...

Såå för att sammanfatta, den här veckan ska jag:
- Göra klart min bokrapport (engelska)
- Valt ämne till en uppsats (engelska)
- Läsa mer än halva franskboken (franska)
- Få fram information om de muslimska högtiderna (religion)
 

.. så livet får vänta eller?
 - Fast imorn ska jag äta middag med Emy =D , hon ska till Mexico på fredag så att träffa henne är verkligen ett måste!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: