notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Hope this time we can rearrange the stars, it can't be that hard no!

Kategori: Från förr

God förmiddag skulle man kunna säga; så det gör jag!

Jag spillde kaffe i heeela trappan och på min fot, det var lite jobbigt för nu kommer jag behöva hämta mer kaffe - det blev bara hala koppen kvar ju!

Fransklektionen blev inställd idag, eller jag ska jobba hemma rättare sagt! Detta betyder att jag bara har engelska idag, en timme i skolan o sen hem igen! Jag och Rebecca kanske ska hitta på något en stund senare idag, hon har typ redan slutat nu, hon har bara en lektion på torsdagar!

Läxväg har jag ett massivt jobb att göra idag, bokrecensionen av Macbeth är en börda i sig men sen är det massa småsaker som måste fixas dessutom: religion, sh osvosv ...

Jag ska egentligen gå upp om tio minuter men eftersom Stefan är i Tanzania så måste jag gå ut med hunden nu på morgonen. Han brukar göra det varje morgon annars, nu skulle mamma göra det egentligen men eftersom hon skulle till jobbet vid sextiden så tyckte hon att jag kunde offra mig och för en gångs skulle orkade jag inte diskutera mina rättigheter ^^ .. det kan ha berott på att jag kollade på TV när hon beordrade mig^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: