notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hard luck woman

Kategori: Från förr

Hahaha jag är bakis idag också ^^ .. okej det är inte speciellt kul .. men jag kände inte för att låta negativ för en gångs skull :p .. mest för att jag hade askul igår XD haha .. suddiga bilder är upplaggda i bilddagboken ^^

När jag kom hem till Rebecca kände jag verkligen hur bakis jag var (från i fredags) ... men efter en vodka+sprite gick det över ^^ haha.. sen var det bara att köra!! Senare på kvällen blev det så att jag och Viktor(-vain) drog på krogen en sväng, eftersom hans dricka var slut^^ ... Viktor beställde en liter öl, vet ej vilken sort ^^ och jag beställde en Kilkenny: som jag fick gratis :D hahah.. 

När jag tog bussen hem höll jag på att somna fast jag stog upp så en grabb sa åt mig att ta hans plats XD .. då hamnade jag brevid en som gick i min skola i låg- och mellanstadiet^^ vi hade aldrig snackat innan men jag började babbla som fan med henne :p  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: