notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

got no reason

Kategori: Från förr

Jag är svintrött nu asså, eller snarare seg!
- det är ju i och för sig bra eftersom jag borde sova snart ^^


Hehe, det känns som om jag har druckit hostmedicin eller ngt - har den eftersmaken i munnen! Skumt .. men aja appropå hostmedicin: igår blev jag, Rebecca och Anna bjudna på varsin shot jäger, när vi var ute. Bartenderns kommentar när vi hade svept dem var "stenhårda brudar asså, rörde inte en min!" hahaha, han var typ helt chockad ^^

Det är varmt här .. jag håller på att bli galen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: