notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

förlåt men det var inte jag - det var min hjärna

Kategori: Från förr

Jag är vaken, jag lovar!
... haha, men jag håller på att somna - dessutom så gör jag allt förutom det jag borde göra: PLUGGA!

Jag tror inte att någon egentligen bryr sig om vad jag har gjort idag, varför skulle man lxm? ^^ haha.. så jag kan berätta något annat istället! Imorse på bussen fick jag en riktig "aha-upplevelse", jag siktar så dåligt eftersom jag är vänsterögd och siktar oftast med höger öga! Vi testeade, i åttan eller nian, vilket öga man ska sikta med: jag ska sikta med vänster .. men jag tror inte att jag greppade det riktigt förens nu! .. detta kom jag inte på för att jag skulle sikta på något - det bara .. kom till mig, helt enkelt! ^^ haha

Jag förstår inte hur min hjärna fungerar: jag kände att det luktade popcorn hemma, fast ingen poppade utan mamma kokade ris: så min hjärna tänkte "a men det är ju klart - popcorn är ju gjort av ris!" .. jag vet att det är gjort av majs så jag fattar inte att min hjärna trodde det i några (långa) sekunder!!!

Haha, nu funderar jag på att ta en dusch innan jag fortsätter att inte plugga ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: