notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

child of the water

Kategori: Från förr

Kom hem klockan fem imorse! .. gick upp vid halv tio och tvingade i mig lite frukost: rester från igår och kaffe! Jag är relativt jättebakis idag, inte kul. Något som därimot var kul var: gårdagen! Eller kvällen rättare sagt! =D .. bilder kommer upp i bilddagboken lite senare: när jag har fått dem av paparazzi-Emy ^^

Jag och Emy började kvällen med en varsin stor stark och en varsin jäger på Wollmars!
- Sen drog vi vidare till Klubb Gås och väntade in de andra med ev varsin vodka lime ^^. Gabbi kom dit relativt snabbt - det var Janne, Patrik och Niklas som var lite segare, haha. Vi var kvar till de stängde: halv tre. Då var det mat som gällde haha ^^ först skulle grabbarna ha kebab: Janne tyckte att kebabrullen var för stark: så jag fick offra mig och käka upp det som blev över när han inte pallade trycket längre! haha.. sen ville jag och Gabbi dra till donken; jag käkade en cheeseburgare! Emy ville ha korv så hon och Janne sprang iväg och köpte det ^^ hahaha .. det enda som var negativt med kvällen var att jag tappade min ena vante någonstans xD


Får se om jag försöker börja med filosofiuppgiften idag .. men först ska jag bara .. duscha ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: