notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

alive

Kategori: Från förr

Nu har jag jobbat klart för idag, bestämde jag mig för ^^
.. men nu vet jag inte vad jag ska hitta på .. våntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka till baken o fixa med massa grejer .. typ internetbank till mig ^^

Jag behöver Emy, hon är i Mexico ... jag saknar henne. Tror att hon kommer hem på söndag .. med det känns som en evighet till dess.

Jag vill att det ska hända något jättekul ikväll .. ngt man kan minnas när man sitter på ålderdomshemmet och gungar i en gungstol.. okej, jag vet att det där lät lite skumt - men that's me!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: