notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

you wanna teach me but i'm not in school!

Kategori: Från förr

maaah jag är så mätt så jag kan döö .. vill bara lägga mig o spy känns det som - för mkt information??

Idag: kom till skolan sent, fast lektionen var framflyttad så - i tid ^^ haha ... slutade tidigt från den sista lektionen, åkte in till stan med Kiran, Eric och Sofie och drack lite kaffe. Sen var det att åka vidare, till jobbet, som gällde! Jobbade i 2,5 timmar .. sen åkte jag med mammsen till stan, mötte up Stefan och käkade middag med dem (där av den otroliga mättnaden).. sen skulle de på sin engelskkurs så jag fick åka kommunalt hem..

Nu är jag hemma och BORDE göra massa saker .. typ plugga .. men naaa det orkar jag inte, ska bara .. seen gör jag det .. bara liite senare .. he-he

Kommentarer


Kommentera inlägget här: