notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

you ain't a hard luck woman

Kategori: Från förr

God morgon!

Jag börjar 11:40 idag, men blev uppsliten ur sängen klockan åtta.. för hon som städar kom hit då så jag var tvungen att plocka undan lite grejer så att hon skulle kunna dammsuga!

Det kan ha varit lite bra eftersom jag har hunnit fila lite på mitt fransktal nu .. men det kommer aldrig ta tio minuter att läsa upp, säger jag bara!

Idag börjar seminariumen i engelska, men jag har inte mitt fören nästa vecka så det skulle kunna kännas lite onödigt att gå på engelskan .. vi som inte har idag ska nämligen arbeta med våra "topics" (mitt är "does famous people live above the law?" ). Jag tycker att det känns bra att komma igång så snabbt som möjligt så jag inte behöver panikskriva dagen innan deadline. Dessutom har jag franska efter engelskan - så jag ska ju endå till skolan!

Jag tror att jag har tappat bort min mattehemtenta!! .. det är mindre bra, får leta igenom skåpet och mitt rum hemma hos mamma idag (igen) och om jag inte hittar den så måste jag söka upp min fd mattelärare!

Efter skolan är det bara att åka hem och fila på redovisningen i religion som gäller!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: