notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

what can you do

Kategori: Från förr

Jag ska ut med Rebecca och Anna ikväll, ska till bussen om en kvart!
- egentligen är jag ganska opeppad, så det börjar bli dags att tagga till nu ^^ haha ..

Jag har bestämt mig för att ta den sista bussen som går hela vägen hem till mig ikväll .. dvs att jag ska se till att vara på slussen senast 02:30!! Detta är för att jag inte pallar gå så långt varje helg efter att man har varit ute^^ .. jag börjar dessutom få ont i halsen, så det kanske är en bra idé att få lite sömn någon gång xD

Imorn är det fars dag, det får man inte glömma! Jag har inte glömt det, men jag har skjutit upp att tänka på det ^^ detta betyder att jag inte har köpt ngt, eller ens tänkt på vad man ska köpa! he-he ... inte bra, inte bra! Kommer antagligen bli så att jag inte köper ngt alls (a) .. eller kanske blommor eller ngt annat fantasifullt ^^

kanske ska ta en sista titt i spegeln innan jag går .. eller bestämma mig för vilken jacka jag känner för idag.. troligtvis en varm, men inte vinterjackan eftersom den är så stoooor ^^ hahha .. jag vet att mina problem är enorma! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: