notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

what can i do (8)

Kategori: Från förr

Jag var just uppe i köket och diskade en stekpanna, för alla som undrade!
- det är jag som har hand om middagen idag, så det blir tacos ^^ .. fsat mamma måste komma hem fösrt, för hon handlar!

Såg just att jag fick MVG på mitt fransktal, kaching! ^^ .. jag har typ gjort samhällsläxan nu .. jag öppnade boken såg att jag typ hade läst texten på lektionen, kollade på frågorna: som jag inte kunde svaren på och stängde boken igen^^.. kollade lite på internet efter två artiklar om samma sak från olika tidningar - hittade två med liknande rubriker, så tog dem o ska skicka till läraren så hon kan skriva ut dem till imorn ..

Måste typ börja med mitt engelsktal idag .. kommer inte ha så mycket tid den här veckan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: