notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

well, one more step and it'll be too late

Kategori: Från förr

idag är det första advent!
- det betyder att det är jul om fyra ungefär veckor! helt sjukt...

Jag sov hela natten, vaknade nyss. Första natten på länge som jag inte har vaknat av andnöd eller hostattack.. har inte rört mig ur sängen än. Vet inte om jag orkar, det var så skönt att bara sitta här - som vanligt ^^

Jag har ont i nacken,ryggen och axeln, fortfarande. Vet inte om det beror mest på att jag höll Emy i handen när hon dök ner i asfalten från en bänk i fredags, min axel knakade till som fan, eller om det kan bero på att vi satt och head bangade till utvalda låtar samma kväll!

-------


because sad eyes never lie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: