notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

triste, et le jour pour moi sera comme la nuit.

Kategori: Från förr

snööööö... det blev vinter på en helg!

Nu blev jag riktigt trött .. skulle behöva göra massa skolgrejer, men jag har inte tagit hem något! Duktigt av mig lxm .. den här veckan har jag: sh-inlämning, info&layout-redovisning, filosofiprov och  inlämning av mattehemtenta .. yippie?

.. nu måste jag bara påpeka att jag endast har depprimerande musik på min dator .. eller så är det bara jag som är nere just nu. Fast endå inte jättenere, mer trött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: