notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

those days are gone

Kategori: Från förr

hejhejhejhej..

Jag är hemma nu.. sitter i sängen och hoppas på att syrran ska laga mat snart! Halsen kliar som fan och jag har massor att göra, dessutom är jag svintrött! Meen, är förvånadsvärt glad!^^ varför kan man fråga sig? jaa.. har inget svar på det: vet inte om jag har så mycket att vara glad för just nu.. men det är jag i alla fall!! ^^ haha.. okej jag har väll egentligen massor att vara glad över .. men inget som jag inte hade igår, och då var jag typ lite halvdeppig! .. c'est bizarre, mais c'est seulment: la vie! 





"Pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en Jaguar än i en buss." 
Françoise Sagan



Kommentarer


Kommentera inlägget här: