notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Sometimes I wish it was you

Kategori: Från förr

jag har ont i hela ansiktet!!!
.. jag har rättare sagt ont i bihålorna, halsen och öronen, och är snorig som fan! Det rinner som ett vattenfall :(

tror inte att jag pallar gå till skolan idag.. men jag vill åka hem till mamma - då kan man ligga i sängen och vara inne på datorn samtidigt som man kollar på film.. det som är bättre med att vara hos pappa när man är sjuk är att det finns verktabletter i alla former här.. Anna brukar handla med sig grejer från Polen när hon är där (hon är polack), och alla länder har mediciner med mer drag än Sverige^^

nu ska jag gå ner till köket och koka lite te.. och kaffe..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: