notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

so late

Kategori: Från förr

Jag var tvungen att gå ut med hunden i snöovädret...
- oväder är ett skumt ord... för det är ju alltid väder, jag menar: det finns ju inget icke-väder, vilket borde vara en synonym till oväder.

Nu är mamma och Stefan hemma från Skagen. Det är ju när ens föräldrar är borta man brukar festa som en galning: men den här helgen har varit den lugnaste på lääänge. Haha. Detta kan bero på att jag kan festa hur mkt jag vill när jag vill ...

---

Varför ska det vara så jobbigt med känslor? Om man har sådana, om man inte har såndana, om man uttrycker dem, om man inte uttrycker dem.. det är alltid problem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: