notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sleeping all day but never get a rest

Kategori: Från förr

Just nu gör jag allt för att slippa plugga!
- Har rensat min garderob lite: organiserat mina strumpbyxor ^^ haha för det är jättenödvändigt?
- Har tvättat massor!
- När jag kom upp skulle Robert göra pankakor så jag hjälpte honom
- Jag har kollat i kataloger för universitetet .. kom inte fram till något ..


.... jag börjar få slut på gjrejer att göra... men jag kollade faktist i franskboken, kapitlet handlar om kärlek. Så jag kan skylla på att det blev för jobbigt för mina nerver eller ngt .. men a det är till imorn så mina nerver får skärpa till sig lite senare ..


Blir så trött av att vara hemma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: