notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

onsdag, precis som förra veckan vid den här tiden

Kategori: Från förr

Jag är officielt svintrött .. skulle somna om jag gick och la mig asså .. men måste ju kolla på Gray's anatomy! Kan ju hoppas att jag kan hålla mig vaken ^^ - annars är det ju repris på söndag!

Idag var jag i skolan lite försent, precis som varje dag den här veckan^^ men jag har inte fått sen ankomst någon av dagarna (a) .. efter skolan gjorde jag, Rebecca och Madde lite religion.. sen fick jag rusha o hämta lillebror på fritids! När vi kom hem var pappi redan hemma och gräddade väfflor :D haha ..

- (läser en text) vad är vek? Madde
-vet inte.. vad är ett nav? Jag
-MEEEN VEEK SA JAG! Madde
-Jag hörde eller va? Om man är ung och rik så är man vek var det så du sa? Jag
-Nej hög! Madde
-Va? jag
- Hög vek.. men vad sa du? Madde
- VA, va snackar du om?! Jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: