notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

not that kind of girl

Kategori: Från förr

Jag börjar bli mer förkyld än vanligt! - sitter och nyser och har litye ont i halsen.. (hade asont i halsen igår).

Idag är det fars dag, jag har tänkt på det "temat" litegrann.. Idén måste ju komma från bibeln - ett av de tio budorden är ju "du skall hedra din fader och din moder". Nej, jag är inte überkristen (inte ens lite troende faktist) men jag är allmänbildad! Det kan ju kännas en smula orättvist att det inte finns "barnens dag", men om jag ska följa min bibliska tankegång så har vi förklaringen - jag har aldrig hört talas om att det ska stå att man ska hedra sina barn i bibeln. Om man känner sig enormt förorättad av detta så kan man tänka att man får en "egen dag" om man känner för att bli far eller mor ^^ .. Meen a jag ser det så här: alla dagar är mina och jag gör vad jag vill med dem!

Eftersom det är den dagen det är idag så ska jag åka till min kära far och äta middag ikväll.. jag har fortfarade problemet att jag inte har köpt någonting; räcker det att köpa typ blommor och en trisslott lxm!^^ .. det är ju tanken som räknas trots allt ^^ haha ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: