notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mhm.

Kategori: Från förr

... here we go again.

Det är måndag igen .. känns som det är måndag hela tiden! Skumt.. känns ju bra att ha en hel skolvecka framför sig? not ..

Idag har det inte hänt ngt speciellt förutom att fönstret ramlade in på plan fem i skolan! Haha, det var lite spännande .. fast det blev kallt och regnade in - så det var nog inte så bra^^

Jag längtar till helgen måste jag säga - längtar ännu mer till lovet, vilket lov som helst! Bara man kan få slippa skolan en längre period .. är så trött .. på allt! Så .. längtar nästan mest till sportlovet för då ska jag åka till Österrike. . .

Jaa.. jag är gnällig just nu .. har mycket att gnälla på .. men jag vet inte om jag orkar föra in alla klagomål här.. så de får fortsätta att cirkulera i mitt huvud istället ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: