notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ja, det är så det är

Kategori: Från förr

Jag vill att mamma ska vara hemma o fixa maten .. Stefan gör bara fel, han vet inte hur ugnen fungerar men tror att han har rätt fast han har fel .. o så börjar han för sent med allt .. jag vill ha mat nu så det kan vara överstökat!

jaa.. just nu är jag gnällig .. dessutom så står jag för det!

Haha, jag fick närvaro på egnelskan idag fast jag gick en halvtimme tidigare^^ asså vi var i datasalen och gjorde mindre viktiga saker xD .. så det kändes onödigt. Jag åkte till stan med Emy istället! Hittade ett linne och en väska, fast det var Emy som letade efter saker ^^ ..

Ska på krogen ikväll (: .. så det är bara att tagga till ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: