notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ironic

Kategori: Från förr

God morgon!

Mitt internet hemm hos mamma är nere . . . aa jag är hemma hos pappa nu :p .. vi ska få ett nytt mode modem eller vad det hette nästa vecka .. så jag stannar nog här ett tag (a)

Idag ska jag på saco-mässan och bestämma mig vad för vad jag vill göra med min framtid .. pice of cake?  he-he .. Sen i eftermiddag ska jag och Emy gå på stan en sväng, efter det ska jag hem til mamma och fixa lite, efter det är det bas som gäller .. och slutligen efter det ska jg tillbaka hit! .. nej jag ska inte hatta runt hela dagen .. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här: