notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

imorn är det fredag!

Kategori: Från förr

Hellu hellu..

Jag är hemma igen, eller a nu är jag hemma hos mamma istället. Jag orkade inte gå på engelskan imorse i alla fall (a) .. men det var så här att jag kom ner i köket när Anna stog och lagade mat (detta var ungefär klockan elva) - då jag skulle gå till bussen: men då sa hon att pappa var påväg hem för att äta lunch, och då kände jag att jag ville äta lunch med min pappa! Så då gjorde jag det .. och åkte till skolan en timme senare - och då kan man bara gissa vem som var den första jag träffade! Haha, min engelsklärare såklart! hahah.. så det kan ju vara bra om jag går på engelskan imorn... 

Jag hade bara franska idag - redovisningen! Det kan aldrig ha tagit ens fem  minuter, men a annars gick det väll bra :)

Ikväll ska jag spela lite bas .. eller a jag har ju "lektion" .. vet inte om jag lär mig speciellt mycket men aja det är lite kul i alla fall ^^ haha .. Nu borde jag plugga religion men hm, det gör jag inte! Vi ska ha redovsning imorn: det kommer nog gå helt okej, det är bara att improvisera litegrann om man tappar tråden xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: