notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

heart of chrome

Kategori: Från förr

God morgon!

Nu ringer mitt alarm. Det betyder att jag ska gå om en timme! Det är lugnt än så länge eftersom jag redan har duschat och käkat frukost. Det som kan orsaka lite problem med tiden är att jag gör massa andra saker istället för att göra mig i ordning; t ex bloggar, kollar runt på bilddagboken och plockar i mitt rum.

nu är det den fjortonde november - det betyder att det är elva dagar till lön. Idag ska jag först gå på stan med Rebecca och senare ikväll ska jag på krogen! Det betyder att det kommer gå åt massa pengar... men aja man ska ju leva medan man lever. Dessutom är pengar en förbrukningsvara, en av de få tävlingar jag inte vill delta i är "den som har mest pengar med sig i graven vinner" haha.

Det sägs att det varannat syskon ska vara "slösa" vs "spara". Biologiskt sett har jag bara ett "riktigt" syskon (samma mamma och pappa), det är Rikard - han är verkligen "spara", som det kanske märks i detta inlägg så är jag inte speciellt sparsam, hehe. Så det där om varannat syskon kanske stämmer litegrann i alla fall.. hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: