notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hard luck woman

Kategori: Från förr

Min mamma skrämde just livet ur mig!! Jag reste mig just ur sängen o exakt då öppnade hon min dörr, jag höll på att få en hjärtattack!! Hon kom ner för att skälla på mig, men sånt är jag ganska van vid .. så det är inte speciellt läskigt^^ det var mycket läskigare att hon öppnade dörren^^

Har varit überstressad idag, först var det skolan.. ingen matte = håltimme -> åka hem till Rebecca! Vilket ledde till att jag fick stressa tillbaka till skolan .. sen var det att stressa in till stan o fixa med mobilen + köpa en datorväska! Sen stressa hem för att gå ut med hunden.. han smällde upp ytterdörren i huvudet på mig!!! ,, det gjorde ont o jag har en bula ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: