notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

great expectations

Kategori: Från förr

humdidum.,


Jag är hemma hos mammi nu en stund.. vi har en såndär donk eller vad det heter^^ så jag kan vara inne på internet :D
.. snart ska jag åka o spela bas .. sen ska jag direkt hem till pappa igen ..

Idag var jag på mässan och blev förvirrad ^^ plockade på mig massa kataloger och godis ,, sen drog jag och rebecca in till stan o mötte emy :) .. drog runt ett tag sen skulle emy till janne .. så jag o rebecca käkade på donken! .. då upptäckte jag att mitt bankomatkort var borta :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: