notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

everybody's got a reason to live

Kategori: Från förr

God morgon!

Jag är relativt nyvaken.. vet inte om jag vill ha frukost idag. Hm, jag vill ha kaffe i alla fall! Borde kanske dricka te? anledningen till detta är att min hals gör svinigt ont ... meeen då är dilemmat: gå runt som en zombie eller ha ont i halsen?

Eller vafan dillar jag om: man behöver inte välja! Nu ska jag citera min kära mor "inte antingen eller, både och".


När jag vaknade var tanken att jag skulle kolla på film, men jag har sett mina filmer sååå många gånger nu.. så jag tänkte att jag kan gå till Hemköp o köpa någta nya lite senare ... MEEEN, jag har ju inga pengar! Eller nu ljög jag: jag kommer inte åt mina pengar eftersom mitt bankomat kort är borta!

Nu sitter jag och lyssnar sönder "Reason to live" - Kiss ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: