notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det kanske kommer en förändring - kent

Kategori: Från förr

Hej.

Jag åt just middag, har missat alla seier som går på tv idag.. jag brukar nämligen kolla på alla bra repriser på femman, sen på OTH och efter det på Gossip Girl. Gossip Girl är iof inte slut än, men jag orkar inte gå upp och titta på det.

Jag sitter i mitt rum istället. Kollade på Gilmore Girls innan middagen, men inte nu.

Oj, det låter kanske som att jag är nere? men det är jag inte: okej, jag lyssnar på Kent just nu - då bler man lite deppig. Fast annars är allt likadant som igår, och förra veckan, förra året - som det har varit hela mitt liv. Kanske bör nämna att "mitt liv" började på riktigt sommaren 2006 då jag träffade Emy - blurret innan räknas inte.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här: