notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

child of the water

Kategori: Från förr

Jag har varit vaken i drygt en timme: hunnit duscha, käkat en ordentlig frukost i köket medan jag läste tidningen och har i princip valt vilka kläder jag känner för att ha på mig idag! .. och nu ringde alarmet!! En till fördel med att matten är klar, stressfri fredagsmorgon...

Nu kan jag dricka min andra kopp kaffe i lugn och ro ^^

Jag hittade min mattehemtenta, den låg: *trumvirvel* i matteboken!! Helt otippat? Man skulle kunna tycka att det borde ha slagit mig lite tidigare, så att jag åtminstonne skulle ha letat där .. men nu var det så att jag, av en slump, öppnade matteboken, och tentan ramlade ut xD haha ..

Måste snacka med Emy ja, vi kanske ska på stan idag efter skolan - hon slutar halv tre och jag kvart över fyra, så det är vissa detaljer som måste redas ut^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: