notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

shelter

Kategori: Från förr

damdidamdam snart är det fredag  :D

Längtar nästan till imorn, inte bara nästan heller!!! Eller skolan kanske inte är såå lockande, men efter den ska jag på stan med Rebecca - och på kvällen ska jag ut med Emy!! Nicenice, säger jag bara!!

Idag är humöret ganska uppåt, inga läxor (till imorn) och jag har shoppat! materialist javisst ^^ haha.. det är faktist sant att saker gör mig glad - visst att människor kan göra mig gladare, men det hör inte hit - det som hör till den här miningen är att saker gör mig glad. punkt.

Köpte en väska, en mössa, ett diadem och tofsar ^^ hihi..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: