notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

all night

Kategori: Från förr

Humdudumdum..

Jag känner för att skriva lite för skrivandets skull just nu! So here we go ..

Vi satt vid matbordet o hade precis käkat upp, jag kollade på klockan och sa "hm jag måste till bussen om en halvtimme"
- Jahaa det är därför du har varit snäll och trevlig mot mig hela kvällen (mamma)
- Vad menar du nu! jag som alltid är så snäll-..  (jag)
- Du får ta med dig en bok Marie-Louise.. (Robert)
- Aha så jag behöver inte gå till bussen om en halvtimme, vi åker fem i eller? (jag)
- Haha, jag visste väl det! (mamma)
- men vadå, jag är alltid snäll och trevlig! (jag)
- hm! (mamma) talande tystnad..

Jag är visst så snäll så, hela tiden (a)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: