notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

all love is blinde

Kategori: Från förr

hellohello-.,

jag pluggar inte, nej.. jag har skumläst igenom filosofiboken .. men asså man fattar nada ^^ det är typ en skönlitterär bok dessutom - så har ingen aning om vad man ska kunna ... haha! inte bra asså ....


borde kanske göra min franskredovisning ist .. jag började på den igår, men är låångt ifrån klar! Ska typ snacka i 5-10 minuter PÅ FRANSKA .. det kommer ju gå bra - NOT!

meeen jag vill duscha nu, sen får jag se vad klockan är - vill ju inte missa Desperate :O .. jag prioriterar asbra känner jag xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: