notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Youth gone wild!

Kategori: Från förr

Nu skäms jag på riktigt alltså! Jag har sett alla avsnitt av Gilmore Girls, jag har lyssnat på Skid row, till och från, sen jag var 13 år trots det har jag inte, förens nyss, kopplat att det är Sebastian Bach som spelar "Gil" - varje gång jag ser honom i serien så tänker jag "hm, jag känner igen honom, satan vad hans röst låter bekant". Jag känner mig som ett urblåst ägg ibland alltså! Okej, okej,  vad kan man förvänta sig av en som förstog varför man förkortar okey: ok, först när hon var 14 år? Men det här, det är nästa värre måste jag erkänna, förkortningar kan väl ingen bli klok på, lite titt som tätt,  men att inte känna igen Sebastian Bach när man ser honom, då är det illa ute..  

Juste, jag kanske ska berätta att Sebastian Bach var Skid rows orginalsångare.



Giants stadium, New Jersey
1989

Kommentarer


Kommentera inlägget här: