notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

you come and go

Kategori: Från förr

God morgon, eller a godmiddag kanske passar bättre under omständigheterna ;)

Igår var Helene och Mattias här på eftermiddagen, jag och Helene sjöng Singstar medan de andra lagade mat :p .. sen efter maten åkte jag till centrum och mötte Emy. Vi åkte till Hornstull och mötte Lydia, sen gick vi tre till Tanto! Det var ganska nice :p .. vi snackade med folk, belv stoppade av poliser: eller a Emy och Lydia blev det eftersom jag tänkte lite snabbare och droppade det jag hade i handen när jag såg att poliserna kom emot oss xD ... Efter det drog Lydia hem till The Duffelman (intärnskämt)   .. jag och Emy var lite sociala med en av Emys kompisar och hans vänner :p .. Efter ett tag ringde Gabbi och sa åt oss att komma - så jag, Emy och två killar åkte dit ^^ .. asså Gabbis och Beccas förra klass hade haft en lite återträff..  och det var till den vi åkte (;

På t-banan började Emy snacka med en person och jag frågade om han hette Rikard men det gjorde han inte ^^ han hette Rambo tror jag :p haha! Han sa att Emy såg ut som en glamrockare så därför frågade jag vad han tyckte att jag såg ut som och han tyckte att jag såg ut som en blandning mellan punk, pop och glamrock ^^ :p haha!  

Vi gick av t-banan vid Mariatorget och började bara gå åt ett håll men eftersom vi inte hittade rätt gata så ringde jag Gabbi och vi gick åt fel håll så jag vände och tappade typ de andra, asså a de stannade av någon anledning :p så jag fick ribnga Emy när jag hade hittat rätt och ge henne vägbeskrivning xD

Det var inte så "livat" på deras lilla klassåterträff och dessutom hade 20 eller 30 procent av de som var där inte gått i den klassen xD .. haha mattekunskaperna var inte på topp så jag skulle inte lita på statestiken :p .. Alla, i princip, satt i köket och snackade så där satt jag med .. roliga människor faktist :p haha ..

Emy drog tidigare än mig så jag gick med Becca, vi gick därifrån strax innan två eller a jag hann med bussen 02:05 från slussen - fick gå från telegramvägen :/ ^^ .. men det är smällar man får ta när man vi gå ut på kvällarna och bor så långt bort från allt xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: