notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

we're caught in a trap

Kategori: Från förr

Eftersom jag var/är astrött ikväll så stannade jag hemma och a dessutom så hände det ingenting roligt!

Jag hamnade framför TV:n med mamma, syrran och allt godis!! Vi kollade på Körslaget såklart ... Det var finalen och de som var kvar var team Cans och Team Brolle. Av alla körerna så var just team brolle och team cans de körer som jag tyckte bäst om - och båda gick till final! Hihi ... Team Cans vann .. Nu går det inget på TV:n som jag känner för att kolla på - ngt jag känner för att kolla på är däremot Walk the line, jag har den filmen men den är så lång så jag kommer säkert somna mitt i eller något liknande - och det är ju inte så kul!

Något som var lite kul idag var när jag och Emy åkte buss, det var typ två män och massa ungar som satt i närheten av oss och det var en av ungarna som helt plötsligt fick för sig att hon skulle berätta massa skämt och det roligaste var (det var kommer ihåg var):
- Vilka är det mest synd om i skogen?
- Myrstackarna!


Roligt, roligt! .. hihi

Kommentarer

  • amanda säger:

    haha ungen har käkat för mycket päronsplitt tror jag allt, det är där ifrån skämten kommer (på glasspinnen).. den här då..
    -vad gör bagaren då polisen kom?
    -smet..
    eller
    -vem är kryddhyllans elektiker?
    -kanel..

    2008-05-10 | 22:23:30
  • Cissi säger:

    Jaså xD haha! Hahaha jag älskar torra skämt asså ^^

    2008-05-11 | 19:43:31
    Bloggadress: http://cissi08.blogg.se

Kommentera inlägget här: