notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

vad är meningen.

Kategori: Från förr

Jag är trött och min väckarklocka måste ha ringt i sex minuter innan jag hörde den! Det måste betyda att jag antingen har blivit stendöv eller att jag sov riktigt hårt. Hoppas på det senare "alternativet".

Jag längtar till imorn: sovmorgon!

Idag hade jag tänkt att träna medan jag ska vänta på Becca och Madde; när de har språk. Men jag är inte säker på att jag orkar! Jag kanske ska läsa Dr. Glas medan jag väntar istället. Jag måste i och för sig träna den här veckan vilket jag inte har gjort än, men det är bara tisdag hittills fast jag vet inte vilken dag jag kan klämma in det i deb här veckans schema. Kanske att jag hinner att träna på söndag! 

 

Kommentarer

  • Natalie B säger:

    God morgon!

    Om du vill får du gärna kolla mina tävlingar:
    http://natalieb.blogg.se/tvling.html
    och vara med och tävla!

    Hoppas du får en bra dag!

    2008-05-06 | 07:06:56
    Bloggadress: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här: