notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Alea iacta est

Kategori: Från förr

Jag har inte börjar plugga än.
- har i och för sig öppnat dokumentet där mina stödord ( till samhällskunskaoen) finns;och jag har tittat på sidan, tittat men inte läst. Jag kommer att behöva mina stödord imorn - men jag har ingen skrivare, så det blir lite svårt att skriva ut dem. STORT PROBLEM. men jag orkar inte lösa det.

Jag vill sova nu, ska nog göra det också. Imorn måste jag vara pigg eftersom: jag och Emy ska på KISS!!!
.. i dag när jag och Rebecca var i stan så köpte jag en KISS-tröja! Den är fin.


 


Jag har egentligen ingenting mer att säga för tillfället - vilket är en ovanlighet för mig. Jag är så trött, så jag skyller på det.
... men jag vill att Rebecca ska logga in på MSN så att jag kan skicka mina stödord till henne - så att hon kan skriva ut dem åt mig. Det är därför jag inte går och lägger mig nu, utan fortsätter att skriva massa meningslöst dravel. Jag misstänker att jag kommer somna på plats om jag slutar. 
 
Men nu ska jag ge mig - vänta är inte min starkaste sida. Så jag slutar med det.
Nu ska jag sova.



Kalla inte Kalle för Kalle,
för Kalle kallas inte för Kalle.
Kalle kallas för Göran.
Gör han?
Ja, gör han!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: